לכולנו יש רכב אהוב שהיינו רוצים לשדרג ולעשות ממנו את הכלי הכי כיפי ונוח עבורנו. גאדג'טים לרכב הם האביזרים שהופכים אותו מסתם מכונה, לדבר הכי כיפי בעולם עבורנו. לא משנה מה הדגם או שנת הייצור, תמיד יש איך לשדרג את הרכב שלנו. מה עוצר בעדכם? אולי עוד לא גיליתם את כל הדברים שאפשר להוסיף לרכב שלכם כדי להפוך אותו למושלם. אז מה חסר לכם ומה הדברים הכי מומלצים שאפשר להוסיף לרכבכם? על כך במאמר הבא

האופציות לשדרוג מרובות

תמיד אפשר להפוך את הרכב שאנחנו אוהבים להרבה יותר יעיל ונוח עבורנו. הרכב שלנו הוא מקום שאנחנו מבלים בו לא מעט שעות ביום, וראוי שנתייחס אליו בהתאם. איך עושים זאת? משדרגים  אותו במגוון פריטים וגדג'טים נהדרים הקיימים היום בשוק. הנה רשימה חלקית.

  • מטען מגנטי אלחוטי לפלאפון – השימוש בסמארטפון שלנו גדל מידי יום. עם זאת, כידוע, השימוש במכשיר סלולרי במהלך נהיגה הוא הגורם העיקרי לתאונות דרכים בכל העולם. לכן, כדאי להימנע מהתעסקות במכשיר בעת נהיגה. המטען המגנטי האלחוטי לטלפון החכם שלכם הוא פתרון מעולה ובטוח. אין צורך להתעסק בכבלים, הוא מספק הטענה מהירה, והוא מונח בצורה יציבה על הכן המגנטי לאורך כל הדרך.
  • מקרר לרכב – מקרר לרכב זה פריט לא קונבנציונלי, המתאים לאלה שנמצאים בדרכים רוב היום. מקרר קטן וקומפקטי ואף מקפיא לרכב יכולים לשדרג את הנהיגה בימים החמים בקיץ של מדינת ישראל. המקרר מיועד לשמירה על קור של משקאות קלים ומוצרי מזון. הוא נוח לשימוש עבור המטיילים ואלה הנוסעים למחנאות רבים ברחבי הארץ. עכשיו הם כאן – מקררים לרכב בהתאמה אישית הם הלהיט החדש של הקיץ. תיקון מקררים לרכב יכול להיעשות על ידי מוסך מקצועי או חנות גאדג'טים.
  • שואב אבק לרכב – שואב אבק נייד עבור הרכב יכול לעבוד בצורה מושלמת ויעילה בהשוואה לשואבים אחרים. שואבים ניידים מנקים ביסודיות לכלוך, אשפה, פרווה, נוזלים ופירורי מזון למיניהם.
  • מצבר נייד וסוללת חירום הנה לכם פריטים שיכולים להוות הצלה של ממש בכל מקום וזמן. אם נתקעתם בכביש באמצע הלילה, בנסיעת בוקר לעבודה, או סתם בחזרה מביקור אצל משפחה האו חברים – מצבר נייד וסוללת חירום יכולים למנוע מכם מצוקה, עוגמת נפש והמתנה אינסופית לגרר שיגיע כדי לסייע לכם. מצבר נייד נכלל במסגרת ציוד למוסכים, אבל גם אתם זקוקים לאחד כזה, בדיוק כדי להימנע מביקור במוסך.
  • אוטם נזילות במערכות אוורור – תכשירים ונוזלים שונים עוזרים לסייע באזורי הדליפה במערכות הקירור ברכב ויוצרים חסימה. תכשירים אלו מיועדים לדליפות קטנות במערכות הרכב ומתאימים לחלק רב מנוזלי הקירור. ציוד למערכות מיזוג יכול לעזור לכם להימנע מביקור במוסכים ומתשלום כסף רב.
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button