ציוד מוסכים איכותי

ציוד מוסכים איכותי

ציוד מוסכים

תוכן עניינים

כל מי שמפעיל מוסך לרכבים או לאופנועים מודע לחשיבות הרבה של רכישת ציוד בטיב מעולה לצורך תפעול המוסך. המטרה של כל מוסך היא להעניק טיפול מיטבי ללקוחות כדי שהם יהיו מרוצים מהשירות המקצועי ולכן יגיעו שוב ושוב למוסך זה. הציוד שנועד לסייע לעובדי המוסך כמו הליפט הוא בעל חשיבות אקוטית כיוון שרק מומחים במפעלים בין לאומיים מובילים מייצרים ציוד ייחודי ובטיחותי זה. לכן בעל המוסך שמעוניין לרכוש ליפטים למוסך חדש, או לחלופין מעוניין לרענן את המוצרים הקיימים ולרכוש במקום זה ליפטים חדשים, פונה ליבואנים אשר מתמחים בנושא ציוד למוסכים והוא קונה אצלם את המוצרים האיכותיים ביותר הקיימים.

כיוון שמדובר בציוד חדשני ומתוחכם, כל עובדי המוסך עוברים הדרכות מקיפות הן תיאורטיות והן מעשיות וזאת כדי שיוכלו לתפעל את הליפט על פי ההנחיות המקצועיות הכוללות פעולות בטיחותיות רבות. לצורך ייעול העבודה אם יש צורך לספק ציוד מוסכים כמו חלפים, מוצרים קטנים או קלים למוסכים אשר נמצאים בסביבה, אחד העובדים רוכב על קורקינט חשמלי ומעביר את הציוד לגורם הרלוונטי. מדובר בשיטה מהירה שמקדמת תהליכים במהירות במקום לנסוע ברכב וזאת לאור עומסי התנועה הרבים בכל מקום ובמיוחד באזורי התעשייה שבהם מרוכזים מוסכים רבים.

בחירה של ציוד מוסכים

ציוד מוסכים לא רוכשים בכל יום ולכן כאשר מבצעים זאת בוחרים את האופציה הטובה ביותר. בעל המוסך בוחן את האפשרויות כמו לדוגמה ג'ק הרמה אשר קיים בכמה גדלים. הוא רוכש את הדגם שנחוץ לו על פי הצורך של המוסך כיוון שאין לו את הגודל המתאים לרכבים מסוימים ולכן הוא חייב לרכוש אותו. או לעיתים הוא מחליט לקנות מוצר חדש כיוון שהמוצר המקביל אליו הקיים במוסך אינו תקין ולכן יוצר בעייתיות כשאין במוסך מענה לצורך של רכבים מסוימים.

מזגנים ברכבים

במדינה בעלת אקלים ים תיכוני כמו ישראל, אף נהג לא יכול להתרכז בנהיגה אם חם ברכב כיוון שהמזגן אינו תקין. בעלי המוסך מודעים לעובדה שבכל יום מגיעים כמה וכמה נהגים אשר זקוקים לתיקון המזגן או טיפול בו על ידי הכנסת גז או כל תקלה אחרת. זו הסיבה שהם צריכים שיהיו במוסך כמה מכשירי בדיקה לצורך אבחון התקלות במזגן. בדרך זו יוכלו עובדי המוסך להעניק שירות רוחבי לכל הלקוחות שמגיעים מדי יום.

בקטגוריה זו קיים ציוד איכותי ביותר ולכן לאחר קבלת המידע על האופציות השונות, בעל המוסך מזמין ציוד מוסכים עבור המזגנים, שישרת אותו שנים רבות.

ציוד שמנים וסיכה

כמות הרכבים גדלה בישראל משנה לשנה כיוון שאזרחים רבים רוכשים רכבים חדשים. כיוון שהם נדרשים להגיע למוסך לביצוע טיפולים בכל 15,000 קילומטר או לחלופין על פי ההנחיות של יבואן הרכבים, על כל מוסך להחזיק מספיק ציוד למוסכים עבור שמנים וסיכה. כמה עמדות מסוג זה יאפשרו לשרת בכל יום לקוחות רבים.

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button