רכבים 

תוכן עניינים

ההתפתחות המואצת של שוק הרכבים החשמליים, מכריחה את ענף המוסכים להיערך לכך. במוסכים רבים עברו העובדים הכשרות ייעודיות מפורטות ביותר, כדי שיוכלו לטפל בכל תקלה ברכבים חשמליים. מדובר בעולם חדש כיוון שאופן הטיפול בו במקרים רבים הוא שונה באופן מהותי מאופן הטיפול ברכבי בנזין רגילים. ולכן רק העובדים שעברו תיאורטית ומעשית את כל מסלול הלימודים, מסוגלים לסייע בתיקון של הרכבים הללו. בכל מוסך שירות של יבואן זה או אחר, המוסכניקים מסייעים לרכבים שנמכרו על ידי היבואן ללקוחות, כיוון שהוא מייבא לאחרונה כמויות גדולות של רכבים החשמליים לאור הביקוש המתמיד. 

המוסכים הוסיפו ציוד שמתאים לרכבים הללו על פי ההוראות המדויקות של היצרן ובדרך זו הם מעניקים את השירות המקצועי ביותר עבור הרכבים הללו. לאור העובדה שהם מטפלים ברכבים חשמליים מבצעים במוסך התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי וזאת עבור כל הרכבים החשמליים המגיעים מעת לעת למוסך וזקוקים להטענה כדי שיוכלו לצאת מהמוסך בתום הטיפולים. מתוך המגוון של החברות שעוסקות בכך, בוחר המוסך את החברה האמינה ביותר, כדי שהעמדה תשרת לאורך זמן רב את הלקוחות.

רכבים המגיעים למוסך 

כאשר הרכב תקול, הנהג מגיע למוסך היבואן כדי שיפתרו עבורו את הבעיה. באופן טבעי כל בעל רכב מעוניין שהתהליך יתרחש מהר ככל האפשר. המכונאים מבצעים בדיקה מקיפה ביותר ופועלים בהתאם לממצאים. יש מקרים שבהם הם מבצעים אתחול של מחשב הרכב, במקרים אחרים הם מחליפים חלק מסוים שהוא אינו מתפקד. כדי לבצע באופן מושלם את העבודות השונות, מעלים את כל אחד מהרכבים על ליפט וכך קל לאנשי השירות לבצע את הטיפולים הנדרשים, כאשר הם ממוקמים בחלק התחתון של הרכב. 

תקינותו של הרכב היא נושא אקוטי ולכן כל רכב מגיע לטיפול הכולל החלפת ברקסים, המסננים השונים, רצועת טיימינג של רכבים ועוד. רק כאשר המכונאי הבכיר מבצע את הבדיקה בסיומו של הטיפול, יש אפשרות לשחרר את הרכב מהמוסך. 

מכשור מתקדם במוסך 

האפשרות לתת מענה מושלם במוסך, הוא בזכות מכשור חדשני אשר פועל בטכנולוגיות מתקדמות. בזכות ציוד זה יש אפשרות לבצע הליכים שונים ביעילות ובמהירות. דבר זה משפיע על רמת שביעות הרצון של הלקוחות, כיוון שזמן העבודה מתקצר באופן משמעותי. כך משתמשים במדחסים ייחודיים, עמדות טיפול עבור ביצוע שמן וסיכה באופן יעיל וקל לביצוע, מכשור לטיפול במערכת המיזוג של כל אחד מהרכבים. בקיץ הישראלי אי אפשר לנסוע ללא מזגן ולכן האפקטיביות שלו היא נושא אקוטי עבור כל רכב. 

ציוד היקפי לרכבים 

מוסכים רבים מוכרים ציוד היקפי לרכבים וכך בתום הטיפולים, הנהגים בודקים את ההיצע ובמידת הצורך הם רוכשים פריט זה או אחר כמו כיסוי הגה איכותי, מעמד לטלפון הסלולרי, מגן שמש, גגון, מנעול הגה, מצלמה קדמית ואחורית ואביזרים רבים נוספים אשר מוצעים לקהל. 

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button