קטנועים 

תוכן עניינים

קטנוע הוא רכב דו-גלגלי הדומה לאופנוע, עם הבדלים בולטים במראה, פרקטיות וקלות התחזוקה. קטנועים הם בדרך כלל נוחים יותר לרכיבה מאשר אופנועים אך מציעים ביצועים חלשים יותר, מכיוון שהם אינם מיועדים לרכיבה בשטח או במהירות גבוהה. הקטנועים משתנים מבחינת נפח מנוע, כוח, נוחות, אפשרויות אחסון ורמת הטכנולוגיה והגימור המוצעים. אופנועי כביש מקבלים לעתים קרובות השראה מאופנועי מרוץ, הכוללים תנוחת ישיבה נוחה, כיסויי פלסטיק בעיצוב אווירודינמי וצמיגים אחוריים רחבים יותר מצמיגים קדמיים. כמו כן, הצמיגים חלקים ברובם כדי לספק אחיזת כביש אופטימלית. אופנועי כביש מגיעים בקטגוריות שונות, כל אחת עם הבדלים בגודל, בהספק מנוע ובמחיר.

אם יש לכם מוסך קטנועים או רכבים נמליץ לכם על כמה כלי עבודה שיקלו עליכם וירשימו את הלקוחות:

  • עגלת שירות – מאפשרת הובלה של חפצים כבדים ממקום למקום כגון סוללות לרכב, והופכת את המשימה לקלה הרבה יותר. 
  • כיסא נייד – הופך את העבודה של עובדי המוסך לפשוטה יותר בכך שהוא מאפשר להם לשבת בזמן העבודה, מה שמוביל לביצועים טובים יותר.
  • פטיש גלגל ייעודי – עוזר לשחרר ברגים במהירות ולחסוך זמן, במיוחד כאשר כמה לקוחות ממתינים. מצויד בפטיש מיוחד, המכונאים שלך יכולים לבצע משימות בקלות, והלקוחות יעריכו את השימוש שלך בציוד מתקדם ומותאם אישית.
  • מטען סוללות – יכול להצעיר את הסוללה הישנה ולהחזיר אותה לתפקוד. אפשר להשתמש במטען גם כדי להניע כלי רכב. 

קטנועים קטנים ובינוניים 

קטנועים יוקרתיים כוללים גימור איכותי ומערכות טכנולוגיות מתקדמות. הם בדרך כלל גדולים יותר מהקטנועים הסטנדרטיים הן בגודל הפיזי והן בנפח המנוע. לקטנועים קטנים יש נפחי מנוע בין 125-50 סמ"ק. בישראל, 125 סמ"ק הוא הגודל הפופולרי ביותר, שכן הוא מתאים לנסיעות עירוניות ובכבישים פקוקים.

לקטנועים בינוניים נפחי מנוע הנעים בין 450-125 סמ"ק. הם גדולים פיזית מקטנועים קטנים ומתאימים לנסיעות עירוניות קצרות או ארוכות. קטנועים אלו כוללים לרוב פתרונות אחסון עבור חפצים אישיים, קסדות ותיקים.

קטנועים גדולים 

לקטנועים גדולים יש נפח מנוע מעל 500 סמ"ק והם מתאימים למי שמשתמשים בהם כאמצעי התחבורה העיקרי שלהם, הן בתוך העיר והן מחוצה לה. קטנועים אלו חזקים, מרווחים ונוחים, ומאפשרים הסעה של נוסע ומטען נוסף. עם זאת, העלויות שלהם גם אחרי הקניה גבוהות יותר בהשוואה לקטנועים קטנים ובינוניים.

סוגי אופנועים

אופנועים בהתאמה אישית מספקים תנוחת רכיבה זקופה, כידון רחב וגוף גדול וכבד. אופנועים אלה מיוצרים בדרך כלל בכמה דגמים, מה שמאפשר לקונה לבחור רוחב כידון, צבע אופנוע ומאפיינים טכניים אחרים. אופנועי ספורט נועדו להגיע למהירויות גבוהות במהירות, עם גוף צר ואביזרים מינימליים להפחתת משקל. תנוחת הישיבה בהם נוטה קדימה והצמיג האחורי רחב משמעותית מהצמיג הקדמי.

אופנועי טיולים הם גדולים ומרווחים, עם יכולות נשיאת מטען, תנוחות ישיבה נוחות, צמיגים רחבים ומנוע חזק להרחבת טווח נסיעה.

https://elitemoto.co.il/

 

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button