אם יש בבעלותכם מוסך ישנם כמה כלים שהם בגדר חובה כדי לתפעל אותו. ללא כלי עבודה מתאימים תמצאו את עצמכם מתקשים להשיג את המטרה אותה הצבתם לעצמכם. מצד שני עם הכלים האיכותיים תוכלו לבצע את העבודה בצורה מקצועית בדיוק כפי שתכננתם לעשות אותה. אז אילו כלי עבודה הם בגדר חובה לכל מי שיש בבעלותו מוסך? ריכזנו לכם רשימה של כמה כלי עבודה שיכולים לייעל את העבודה ולהפוך אותה לפשוטה. כמובן שאם עולים לכם לראש עוד כלי עבודה שאותם תרצו לרכוש – הרי זה משובח. אך ישנם כלים שבלעדיהם העבודה במוסך תהפוך להיות ללא נעימה או אפילו בלתי נסבלת.

עגלת שירות

תוכן עניינים

עם עגלת שירות יהיה ניתן לשנע את כל החפצים הכבדים ממקום למקום. לא תמיד תהיה לכם את היכולת להרים את החפצים בעצמכם או אפילו לגרור אותם. עגלת שירות איכותית וגדולה תאפשר לכם לעשות את העבודה הזאת בקלות רבה. גם אם מדובר על חפצים שאינכם יכולים להרים בעצמכם כמו מצברים לרכב או כל דבר אחר. תזכרו כי העבודה במוסך יכולה להיות מאתגרת, אך יש לכם את הכוח להפוך אותו לידידותית פי כמה.

כיסא נייד

מכונאי רכב עובדים כל הזמן מסביב לשעון בכל מיני היבטים מסוימים. עם כיסא נייד שאותו ניתן לקחת לכל מקום העבודה הופכת להיות פשוטה. המכונאי יכול לפתוח את הכיסא בעת העבודה על מנת לבצע אותה ללא דופי. עמידה מרובה על הרגליים גורמת לכל איש מקצוע לבצע את העבודה בצורה פחות טובה. תביאו לצוות שעובד במוסך את כלי העבודה הנדרשים כדי לבצע את העבודה בצורה מיטבית. עם כיסא נייד פעולות שהיו נראות מסובכות יהפכו להיות פשוטות.

פטיש גלגלים

אחת מהבעיות הנפוצות שבגינה יגיעו אליכם אנשים רבים נוגעת לגלגלים באופן כזה או אחר. עם פטיש ייעודי לפתיחת הגלגלים תוכלו לשחרר את הברגים במהרה. תזכרו כי הזמן הוא קריטי, בטח כאשר ממתינים להם עוד אנשים נוספים לקבל מענה. עם פטיש ייעודי תמצאו את עצמכם עושים את כל הפעולות הנחוצות בקלות רבה. המכונאים מצידם יידעו כי העמדתם לרשותם את הכלים הנדרשים להצליח בעבודה. גם הלקוחות שמגיעים למוסך יראו כי אתם משתמשים בציוד מתקדם בהתאמה אישית.

מטען מצברים

לקוח הגיע אליכם כאשר המצבר שלו מרוקן לגמרי? לא תמיד חייב להחליף את המצבר הישן במצבר חדש. מטען מצברים יכול לספק את הסחורה ולהחזיר את המצבר הישן לפעולה. גם אם הרכב לא מניע מסיבות שונות יהיה ניתן להניע אותו בקלות על ידי אותו מטען שיש ברשותכם. המטען הוא מטען קומפקטי כזה שתוכלו לקחת אותו יחד אתכם לכל מיני קריאות של לקוחות. כך תגיעו אליכם עם כל מה שצריך כדי לפתור את הבעיה באופן נקודתי.

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button