מאמר זה ידון בכמה מהדברים הללו ביתר פירוט ויספק כמה טיפים כיצד למצוא חברת ליסינג טובה לרכב. רכב מליסינג הוא אופציה מצוינת אם אתה רוצה לנהוג ברכב חדש כל כמה שנים. אבל לפני שאתה עושה את הצעד הזה, יש כמה דברים שאתה צריך לשקול. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל התקציב שלך. כמה כסף יש לך לרשותך לרכב? הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא באיזו תדירות אתה מתכנן לנהוג ברכב. אם הוא ישמש כרכב עיקרי, אז אולי ליסינג לא תהיה האפשרות הטובה ביותר.

ליסינג של רכב היא דרך מצוינת לעלות על ההגה של רכב חדש ללא התחייבות ארוכת טווח של קנייה. קיימות אפשרויות ליסינג רבות ושונות, כך שיכול להיות קשה לדעת איך לבחור את הטוב ביותר. מאמר זה ייתן לכם כמה טיפים לבחירת רכב ליסינג המתאים לצרכים שלכם.

נקודות שצריך לקחת בחשבון בבחירת רכב ליסינג

תוכן עניינים

  • עלות החכירה צריכה להיות נמוכה ממחיר הרכישה של הרכב. זה יהיה תלוי בניקוד האשראי שלך, ההכנסה שלך ואיזו חברת מימון תבחר.
  • ייתכן שתצטרך לשלם עבור עלויות קילומטראז' עודפות שנגרמו אם סך הקילומטרים שלך חורג ממגבלת הקילומטראז' שנקבעה בהסכם שלך.
  • האם אתה צריך להחזיר את הרכב בתום תקופת החכירה או לעמוד בפני קנסות שיכולים לכלול אובדן כל או חלק מהמקדמה שלך, תשלום עמלות נוספות וריבית ועוד..

רכב מסחרי בליסינג

רכב מסחרי הוא השקעה גדולה, ולפני שאתה מקבל את ההחלטה הזו, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון.

הדבר הראשון הוא התקציב שלך. אם יש לך תקציב מוגבל, אז אתה צריך לבדוק אפשרויות ליסינג. ליסינג יכול להיות זול יותר מקנייה מכיוון שהוא מאפשר לשלם על הרכב לאורך זמן בתשלומים חודשיים. התשלומים החודשיים יהיו תלויים בכמה עולה הרכב ובמשך זמן ההשכרה, אך בדרך כלל הם נעים בין ם100 ל-2500 שקל לחודש.

סוגי רכבים בליסינג

הדבר הבא שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה בכלל מתחיל לחשוב על התהליך הוא איזה סוג רכב אתה רוצה? זה יקבע איזה סוג של מימון / ליסינג יתאים ביותר לצרכים שלך.

ישנם שלושה סוגים של ליסינג:

  • ליסינג תפעולי
  • ליסינג מימוני
  • וליסינג פרטי

רכבים מסחריים מושכרים לרוב על ידי בעלי עסקים לצורך עבודתם. ליסינג רכב מסחרי בדרך כלל משתלמת יותר מרכישת רכב. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת חברת ליסינג לרכב, כמו משך הליסינג, הגבלת הקילומטרים ומחיר הדלק.

אם אתה רוצה לשמור על הרכב המסחרי שלך יותר מארבע שנים, אז ליסינג היא לא האופציה הנכונה עבורך אלא אם אתה רוצה להחליף רכב כל כמה שנים ואפילו ללא מקדמה כמעט לצורך רכישת הרכב , אז ליסינג עשוי להיות מושלם בשבילך!

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button