כלים לתיקון פחחות רכב יכולים להיות יקרים מאוד, אבל בימינו ישנם אפילו כלים לשימוש ביתי שניתן להזמין אונליין בכמה עשרות שקלים. הם חסכוניים ומקלים על אנשים לתקן את המכוניות שלהם במהירות וביעילות, אבל לעיתים כלים חובבניים לא יספיקו. המשיכו לקרוא למידע נוסף.

כאשר מדובר על תיקוני פחחות לרכב, חשוב להבין כי לתקן את הרכב זה דבר אחד, אבל זה דבר אחר לתקן אותו בצורה נכונה ואסתטית. חלק מהאנשים משתמשים בכלי פחחות שמשמשים לפחחות ביתית חובבנית, בעיקר מגנטים שמושכים את הפח החוצה. עם זאת, כאשר אתם מושכים את הפח החוצה בעזרת “מושך פח לרכב”, יש סיכוי גבוה שאתם תמשכו את הפח תוך שאתם סודקים את הצבע של הרכב, משאירים “גלים” של קמטים בפח הרכב ועוד נזקים אחרים.

כלי עבודה שנמצא בכל מוסך פחחות רכב 

תוכן עניינים

לאחר שהבנו שאפשר לתקן את הרכב לבד אבל עדיף להימנע מזה, בואו נדבר על כלי העבודה המשמשים מוסכי פחחות רכבים. הדבר הראשון שתמצאו במוסכים אלו הוא ג'ק או התקן הרמה אחר, שיכול לשמש להעלאת הרכב מהקרקע כדי שיהיה ניתן לגשת למרכב התחתון. 

כמו כן, במוסכי פחחות תמצאו גם סטים מכל הסוגים והגדלים של ברגים, אומים וכן סטים מכל הסוגים של מפתחות לשחרור כל אותם ברגים ואומים. בנוסף, פחחי רכבים בדרך כלל עובדים עם מגוון רחב של מסירי צבע לרכב ומדללי צבעים, מסירי שומנים לרכב, חומרי וכלי פוליש לפח, כלים לעבדות שפכטל, כלים לעבודת שיוף פח ועוד.

המכשור הכבד שתמצאו במוסכי פחחות רכב

אז נכון, אמנם אפשר לנסות לתקן את הרכב בעזרת מכשור ביתי שניתן להזמנה מקוונת, אבל במוסכי פחחות תמצאו גם מכשור כבד שממש לא אפשרי להזמנה באלי-אקספרס. למשל, מכונת מתיחת פח רכב הפועלת על ידי שרשראות ברזל. 

אלו מכונות שאמורות למתוח את הפח במקרה של כיווצו, מה שמצריך המון ידע וניסיון כלי לא לקרוע לגזרים את הרכב. ברוב המקרים המכונות האלו משמשות עבור מכוניות שעברו תאונת דרכים משמעותית, אבל ניתן גם לבצע בעזרתן סוגי תיקוני פחחות אחרים.

עוד כלי עבודה עבור פחחות רכב 

מעבר לכל מה שציינו עד כה, עבודת פחחות בד"כ תצריך גם מכשירים כמו: 1) סדנים מצופי גומי לפחחות. 2) ידיות ואקום להרמת זכוכית (עשויות אלומיניום) ברמות עומס שונות. 3) פטישי פחחים במשקלים שונים. 4) מברגים חולצי מסמרים. 5) ידית ואקום לפחחות (לא לזכוכית). 

6) ערכות עבור פירוק של דש-בורד. 7) מברגים חולצי קליפסים. 8) פטישי שלאקה. 9) ידיות ואקום כפולות עבור זכוכית ופחחות. 10) איזמלים עשויי פלסטיק עבור הפרדה בין מגן פגוש מהפגוש עצמו. 11) פליירים לפירוק של מהדקי ריפוד ברכב. 12) סטים של "סקרייפר" (מלשון "גירוד" – נועד להחלקת הפח) ועוד. 

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button