תיקון ליפטים למוסכים

תיקון ליפטים למוסכים

תיקון ליפטים למוסכים

תוכן עניינים

כמו שצבעי לא יכול לעבוד בלי צבע, ככה אי אפשר לתקן שום רכב בלי שבמוסך אליו מגיעים יהיה ליפט. מדובר באותו מתקן אשר מצליח להרים את הרכב לגובה הרצוי, כדי שהמוסכניק יוכל להציץ לתוך הקרביים של המכונית ולאתר את התקלה. לא מספיק שבעליה יספק מידע, המכונאי חייב לראות את זה בעיניים ומה שעוזר לו לעשות זאת זה שהוא נמצא מתחת למכונית כדי לראות מה קרה, מהי התקלה ולבדוק האם הוא מצליח לראות קצה של חוט שמעיד על הבעיה המסוימת.

יש בשוק כל מיני סוגי ליפטים וגם מותגים ייעודיים לסוגים שונים של רכבים פרטיים. יש ליפטים לאופנועים, למשאיות ועוד.

חלקם בעלי שתי רגליים, חלקם ארבע עם תכונות ניידות, בגדלים מסוימים ועוד. יש ליפט הידראולי, בוכנתי ועוד. מה שיקבע איזה ליפטים יהיו במוסך שלכם הוא גודל השטח שיש לכם, כמות הרכבים הזורמים אליכם וכמות העובדים שיש לכם. כמה מקום תוכלו להקצות לליפטים ועוד.

לפני רכישה של ליפטים, מומלץ להתייעץ עם חברה מתמחה בתחום אשר מעניקה גם שירות של תיקון ליפטים למוסכים.

תיקון במוסך מחייב ליפט

רכבים מבקרים במוסך הרבה פעמים ויש שפחות. תלוי מה גילו של הרכב, בן כמה הוא, האם הוא עבר תאונה חלילה ועוד. כאשר יש תקלה ברכב, בעליו מושבת ולעתים הרכב הזה משמש ככלי עבודה ושינוע מרכזי ולכן הוא חייב לתקן אותו וכמה שיותר מהר.

אין מוסך שאין לו ליפט כלשהו. רק באמצעותו ניתן לבדוק כיוונים אפשריים של תקלות ולאתר אותם. יש כמה תקלות נפוצות שמתרחשות הכי הרבה ברכבים כמו למשל חימום יתר של ממיר קטליטי. בדרך כלל זה נובע מכך שיש סתימה. כשל במעגל החימום של חיישן חמצן שנובע בדרך כלל מתקלה בגוף החימום של החיישן ויכול להתרחש גם על רקע של קצר חשמלי. תקלה נוספת נפוצה מתרחשת על רקע של תקלה בחיישן החמצן, או תקלה במערכת ההזרקה של הדלק או המפעילים שלהם, או תקלה במשאבת דלק, מסנן דלק סתום ועוד.

תקלות נוספות יכולות להיות כשל בהצתת אחת מהבוכנות, החלפת מצבר, תקלה מכנית כלשהי ועוד. שום מוסך לא יוכל לתקן את התקלות הללו ללא ליפט מקצועי ואמין. במידה וחלילה יש תקלה בליפט, חובה לפנות לחברה מקצועית שמבצעת תיקון ליפטים למוסכים.

תיקון מקצועי של ליפט

בחירה נכונה של ליפט למוסך מבחינת גודל, עוצמה ויכולת הם נקודת המוצא ברכישת ליפט. יש כאמור סוגים שונים וכל מוסך צריך לעשות את הבחירה הנכונה והמתאימה לו. אבל בנוסף לכל אלה חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה שגם מבצעת תיקון ליפטים למוסכים במידה ומתרחשת תקלה.

מוסך לא יכול להיתקע עם ליפט תקול. זה מחייב הזמנת אנשי מקצוע- בדרך כלל מהחברה בה רכשתם את הליפט אשר תבצע את התיקן בצורה מקצועית ושיש לה גם חלקי חילוף מקוריים לליפט כדי לאפשר לו להמשיך לתפקד במלוא היכולת והעוצמה שלו

תפריט
Call Now Button