רכבים תפעוליים 

תוכן עניינים

אחד היתרונות המשמעותי ביותר של רכבים תפעוליים הוא בעובדה שעלויות התחזוקה שלו הן מינוריות וזאת לעומת כל רכב רגיל ובמיוחד מול רכבים חשמליים. פעולות התחזוקה של רכבים תפעוליים כוללים בדיקה מעת לעת של כמה נושאים שהם אקוטיים כמו לדוגמה הצמיגים. יש לוודא שהם שלמים, אינם יבשים, שהם שלא נקרעו במיקום מסוים, שאין בתוכם בורג, זכוכית, מסמר, או כל מוצר אחר שעלול לפגוע בתפקוד שלהם. אחת לחמש שנים מומלץ לרכוש צמיגים חדשים, ולהתקין אותם במקום הצמיגים הקיימים. 

נושא מהותי נוסף הוא האורות ובמיוחד אם נוסעים בחשכה. לכן יש לוודא שכל האורות הן הקדמיים והן האחוריים תקינים ופועלים בעוצמה הנדרשת. אם יש תקלה ואור מסוים לא פועל או שאין אור בצג המכוונים, יש לטפל בכך ללא דיחוי ולהחליף את המנורות הרלוונטיות במנורות חדשות ותקינות. אם אתם מחפשים רכב תפעולי נוח ואיכותי, שאינו מצריך פעולות תחזוקה רבות ניתן למצוא באתר התבור של אפשרויות לרכבים תפעוליים הן חדשים והן יד שנייה על פי בחירתכם.

היצע של רכבים תפעוליים 

בשלב ההתלבטות לגבי בחירת הדגם המתאים ביותר מתוך המבחר הגדול של רכבים תפעוליים, מומלץ לשוחח עם סהר אוחיון מהתבור רכב תפעולי. זאת כיוון שהוא איש מקצוע בעל ידע רב בכל מה שקשור לרכבים תפעוליים לאור השנים הרבות שהוא עוסק בכך. הוא מכיר לעומק כל דגם ויכול להמליץ לכל לקוח מהו הדגם המיטבי עבורו וזאת בהתאם לתיאור של הפעולות היום יומיות שיצטרך רכב זה לבצע, כמו בנושא שינוע של תוצרת חקלאית, שינוע של ציוד, הסעות של עובדים וכו'.

היתרון הכספי 

כל בעל רכב מודע לעובדה שכאשר יש תקלה ברכב הרגיל, לא תהיה אפשרות לדעת מה תהיינה העלויות. לעיתים המחשבה היא שיש כשל לא מהותי, אך מסתבר שיש צורך להתקין חלפים חדשים ספציפיים, לחבר את הרכב למחשב, להחליף צמיג, לשים גז במזגן ועוד. המכלול של כל הנושאים האלו מתבטא בסכומי כסף משמעותיים ביותר, וזאת ללא קשר לטיפולים השוטפים שמבצע בעל הרכב במוסך, הכוללים החלפת שמנים, פילטרים, רצועת טיימינג במקרים מסוימים ועוד. 

על כל המוצרים האלו, משלם בעל הרכב הן את העלויות שלהן והן את העלות של שעות העבודה בפועל. 

אחריות על הרכבים 

כאשר רוכשים רכבים תפעוליים חדשים וגם רכבים חדשים, קיימת תקופה ראשונית בת כמה שנים שבה יש אחריות על תיקונים וחלפים מסוימים. עם זאת כאשר קונים רכב יד שנייה או מחזיקים את הרכב מעל תקופה זו, העלויות של התיקונים חלות על בעל הרכב. לכן אם מדובר ברכב רגיל או רכב חשמלי, העלויות הן די גבוהות ונקבעות על פי סוג התקלות ואילו כאשר מדובר ברכבים תפעוליים העלויות הן בדרך כלל די נמוכות למעט מקרים חריגים. 

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
תפריט
Call Now Button