קומפרסור לחץ אוויר

קומפרסור לחץ אוויר

קומפרסור לחץ אוויר  חובה בכל מוסך 

תוכן עניינים

לעסק שלכם מגיע את הטוב ביותר. כשמדובר במוסכים, "עידן ציוד למוסכים" זה ללא ספק המקום למצוא את כל מה שאתם צריכים. 

כאשר בעל רכב מעוניין להגיע למוסך, עומדות בפניו לא מעט אפשרויות. כשההתלבטות כל כך גדולה, לבעלי המוסכים יש משימה לא פשוטה  להיות הכי רלוונטיים, הכי איכותיים, הכי שירותיים והכי עדכניים, על מנת לצבור יתרון יחסי על פני המתחרים. אחד הדברים שהכי חשוב להשקיע בהם כדי להפוך את המוסך שלכם לאופציה הטובה ביותר עבור הלקוחות הוא ללא ספק הציוד. יש כמה וכמה מכשירים שפשוט אסור לוותר עליהם, ואחד הבולטים בהם הוא כמובן קומפרסור לחץ אוויר. 

המכשיר שאי אפשר בלעדיו 

אז מה זה קומפרסור לחץ אוויר? לעתים הוא נקרא גם מדחס אוויר ותפקידו, כפי שניתן להסיק משמו, לדחוס אוויר ולשחרר אותו בלחץ גבוה. מדחס אוויר יכול לשמש לביצוע מגוון רחב של עבודות במוסך. הוא יעיל לצורך ניקיון מהיר ויעיל ללא שימוש במים, ניקוי בהתזה, צביעת רכבים, ניפוח צמיגים ועוד. מדובר במכשיר ורסטילי ונוח לשימוש שאפילו לא מזיק לסביבה  כך שאין ספק שאתם צריכים מדחס אוויר במוסך שלכם. 

כל סוגי המדחסים 

אם אתם מתכננים לרכוש קומפרסור לחץ אוויר למוסך, כדאי שתדעו שאפשר למצוא בשוק כמה סוגי מדחסים על מנת שתוכלו להבחין ביניהם. 

  • מדחס בוכנה  מדובר במדחס הנפוץ ביותר במוסכים. למדחס זה מנוע בנזין או מנגנון חשמלי אשר באמצעותם הוא מופעל, והוא מגיע לעוצמות גבוהות במיוחד. האוויר נדחס בתוך בוכנה או בוכנות, בהתאם לגודלו ולסוגו, ובנוסף מצורף למדחס מיכל אשר מהווה חלק מגוף המכשיר או מחובר אליו. 
  • מדחס V12  מדחס מסוג זה מיועד בעיקר לג'יפים ולרכבי שטח, ובנוסף מתאים לניפוח צמיגים. לרוב, מדחס V12 מגיע ללא מיכל. 
  • מדחס צנטריפוגלי  מדחס זה מופעל על ידי טורבינה, כאשר כוח צנטריפוגלי משמש לצורך דחיסת האוויר ושחרורו.  
  • מדחס בורגי  מדובר במדחס גדול אשר מגיע לעוצמות גבוהות במיוחד.   

איך לבחור קומפרסור לחץ אוויר? 

לצורך בחירת מדחס אוויר, יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים עיקריים. 

  • ייעוד  כאמור, מדחס האוויר הוא מכשיר ורסטילי למדי וניתן להשתמש בו למגוון צרכים במוסך. כדאי לבחור במדחס אשר מתאים בצורה המדויקת ביותר לצרכים שלכם. 
  • אחסון  מדחסים מגיעים בגדלים שונים. חשוב לבחור במדחס אשר יהיה לכם נוח לאחסן אותו. 
  • מחיר ואיכות  כמובן שניתן למצוא מדחסי אוויר בשלל מחירים וחשוב לבחור במדחס שהעלות שלו רלוונטית עבורכם. מומלץ לערוך סקר שוק לפני שמבצעים את הרכישה, אולם כדאי לזכור שלפעמים הזול עולה ביוקר; לעתים ישתלם יותר לרכוש מדחס יקר יותר, אשר יאריך שנים. 

אם אתם לא בטוחים איזה מדחס יענה על הצרכים שלכם בצורה המדויקת ביותר, כדאי לפנות לצוות המקצועי של "עידן ציוד למוסכים" אשר יוכל לעשות לכם סדר בבלאגן. 

תפריט
Call Now Button