מדחס אוויר תעשייתי

מדחס אוויר תעשייתי

מדחס אוויר תעשייתי מאפשר באמצעות אוויר דחוס לבצע מגוון משימות החל מניפוח צמיגים ועד להפעלת כלי עבודה שונים, לכן הוא מהווה כלי עבודה חובה בכל מוסך.

זהו כלי מכני אשר המטרה שלו היא לדחוס אוויר באופן שמכווץ את נפח האוויר בעקבות לחץ. האוויר הדחוס שואף להתפרץ החוצה  כדי לשחרר אנרגיה ומשום כך מצליח לבצע כל מיני תהליכים שונים באופן החוסך באנרגיה עם תוצאות ויעילות יותר גבוהים.

לכל מדחס אוויר יש פרמטרים שונים ולכן כאשר רוכשים אחד כזה, יש צורך להתאים אותו למשימה ולצרכים המסוימים. מדחס אוויר תעשייתי למוסך איננו אותו מדחס אוויר לנגריה או לסדנת עשה זאת בעצמך.

כאמור ישנם כמה מדחסים, בעלי 12V המתאימים לנפוח צמיגים או מטלות אחרות שלא דורשות מיכל מלאי, למדחסים הכבדים יש תמיד מיכל מלאי לעתים הוא נפרד ולעתים אינטרגלי, כאשר מדובר על מדחס תעשייתי הוא יהיה בעל 2 כ"ס ומעלה

מדחסי בוכנה, צנטריפוגליים

תוכן עניינים

מדחס אוויר תעשייתי מסוג בוכנה, הוא בעצם עשוי מרכיבים מאוד פשוטים אבל כאמור מאוד יעילים. הם נראים כמו גליל מתכת אשר נע ברצף הלוך חזור ויוצר תנועה בה נוצר אוויר דחוס. הבוכנה בכל רכב אחראית על תנועת הגלגלים.

מדחסי בוכנה יכולים להיות מופעלים על ידי מנוע דיזל, בנזין או חשמלי. ההספקים של המדחסים הללו יכולים להיות בעלי מספר קטן של כוח סוס ועד למאות כוח סוס במדחסים כבדים.

מדחסים צנטריפוגליים, הם מדחסים להם יש טורבינה אשר מסתובבת והאוויר נדחס באמצעות כוח צנטריפוגלי, הם לא כל כך והטכנולוגיה הזו קיימת במדחסי אוויר להם הספקים מאוד גבוהים.

תפקיד חשוב מאוד יש למדחס הבוכנה בכל הקשור לרכבים, רכבות או כלי רכב אחרים. הם למעשה מהווים את החלק המרכזי בשליטה של מנגנון בעירת המנוע. זה עובד באופן כזה שהאוויר הדחוס אשר נוצר על ידי התנועה, מגיע לארכובה- למנגנון, שאחראי על התנועה הסיבובית של הגלגלים. כיוון שהם רכיב מהחשובים ביותר שיש בכל כלי רכב, כמובן ששווה ונכון להשקיע במדחס איכותי ברמה גבוהה.

מדחס אוויר תעשייתי בורגי

סוג נוסף של מדחס אוויר תעשייתי הם מדחסים בורגיים, אשר בהם האוויר נדחס בין אלמנטים – רוטורים מסתובבים הם בדרך כלל מאוד גדולים בעלי תפוקה והספק גבוה מאוד.

בשנים האחרונות יש דרישה עצומה למדחס אוויר מהסוג זה בתעשייה הקלה, במוסכים ובתחומים אחרים.

זהו מדחס בורגי אשר פועל ע"י מנוע שדוחס גז, ולעומת מדחסים אחרים לא זקוק למשאבת שמן ונע על צירים. לחץ השמן לו הוא זקוק נוצר בו באופן טבעי בגלל הפרש הלחצים בין הדחיסה לבין היניקה כאשר המדחס פועל.

הוא פועל באמצעות חיישנים, והם מעניקים לו את ההגנה המלאה, יש לו מנגנון בקרה אשר מתריע על תקלות במדחס הדורשות תיקון או תחזוקה.

תפריט
Call Now Button