ליפטים משומשים למוסך

ליפטים משומשים למוסך

כשהבעלים של רכב מכניס אותו למוסך, הוא מעוניין שהעובדים במוסך יעשו ככל שביכולתם על מנת להעניק לרכב את הטיפול הטוב ביותר. הדבר החשוב ביותר הוא זיהוי נכון של התקלות ברכב, על מנת שניתן יהיה לתקן אותן כהלכה. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חייב להיות במוסך הציוד האיכותי והמתאים ביותר לביצוע העבודה. עם הציוד כאמור חייבים למנות ליפטים משומשים למוסך, שהם כוח עזר חשוב מאין כמותו לכל מוסכניק. מה זה ליפטים למוסך ולמה הם כל כך חשובים? אילו סוגי ליפטים ניתן למנות? היכן אפשר להשיג ליפטים איכותיים למוסך? כדאי לקרוא – התשובות בהמשך.

ליפטים משומשים למוסך –  מה זה ולמה הם חשובים

תוכן עניינים

ליפט למוסך הוא למעשה סוג של מעלית. המעלית הזאת יכולה לשאת את המשקל של הרכב, להניף אותו ולאפשר למוסכניק לבחון מקרוב גם את החלקים של הרכב הנמצאים בתחתית שלו. ליפטים משומשים למוסך מונעים מהמוסכניק את הצורך לשכב ולהיכנס אל מתחת לרכב כדי לעבוד.

  • חיסכון במאמץ: הליפטים למוסך חוסכים הרבה מאמץ, שמושקע כאשר המוסכניק עובד בשכיבה, מתחת לרכב. כך המוסכניק יכול להקדיש יותר לשומת לב למה שקורה במנוע.
  • חיסכון בזמן: בגלל שאין צורך להיכנס ולעבוד בשכיבה, הטיפול ברכב הופך למהיר יותר. כלי העבודה של המוסכניק פרושים לפניו בצורה מסודרת, ופער הזמנים בין זיהוי התקלה לתיקון שלה הוא קצר ביותר.
  • דיוק: כשהמוסכניק עובד במינימום השקעה של מאמץ, הוא משקיע יותר מאמץ במציאה וביישום מדויק של הטיפול בבעיה ברכב.

סוגים שונים של ליפטים למוסך

בחירת הליפט למוסך צריכה לשקף את אופי הפעילו במוסך ואת סוגי הרכבים שהמוסך מטפל בהן. הליפטים מותאמים למשקל הרכב, ולכן ככל שהרכבים שהמוסך מטפל בהם הם כבדים יותר, כך הליפט צריך להיות מותאם אליהם בצורה טובה יותר. בנוסף, צריך שהמקום שבו הליפט נמצא יהיה מתאים לפעולה, ויאפשר למוסכניק לבצע את העבודה שלו בקלות. עם הסוגים השונים של ליפטים למוסך ניתן למנות כדלקמן:

  1. ליפט עמודים: ליפט עמודים יכול להיות מוצב במקומות שונים במוסך. מדובר בשני עמודים שביניהם המצא המשטח שעליו עומד הרכב המטופל.
  2. ליפט עמודים אלקטרו הידראולי: ליפט שבאמצעותו הרמת הרכב מתבצעת בקלות וללא מאמץ.
  3. ליפט מספריים: ליפט שאחרי שהרכב עולה עליו, הוא מתרומם לגובה. אין צורך בעמודים, ומדובר בליפט חזק מאד.

ליפטים חדשים, ליפטים משומשים והאם יש הבדל ביניהם

בדרך כלל, רכישת ציוד למוסך כרוכה בהוצאה כספית משמעותית, עם זאת ,לפעמים נוצרת הזדמנת לרכישת ליפטים משומשים, שעשויים לחסוך ממון רב. ליפטים משומשים מגיעים ממוסכים שהפסיקו לעבוד, או ממוסכים שהציוד שלהם נמכר, בין אם לצורך החלפה בציוד חדש ובין אם לצורך שינוי. למשל – רכישת ליפטים לרכב כבד, במקום ליפטים לרכבים קלים. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים של עידן ציוד למוסכים יחזרו אליכם בהקדם.

תפריט
Call Now Button